Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Luborka

27. 3. 2010 14:24
Osobní účet

Nezabývala jsem se reformou zdravotnictví ve smyslu osobního účtu, nejsem si zcela jista jestli tomu rozumím. To znamená, každý bude odvádět z toho co odvádí teď státu část na svůj účet přimo a část do sociálního fondu a pokud chce nadstandart, tak si na ten svůj účet bude moct posílat další penízky? Nebo je to ještě jinak? děkuji za objasnění.

0 0
možnosti
VM

VilemMikula

27. 3. 2010 19:53
Re: Osobní účet

Moje predstava je v podstate stejna jako Vase. Pokud platce nechodi k doktorovi a svuj ucet nevyuzie, dostane nejakou cast penez zpet, tim by byl motivovan, aby nechodil k doktorovi zbytecne. Problemem je co bude definovano jako nadstandard. Je obava, aby ze se muze nadstandartdem stat v krajnim pripade uplne vsechno. Vim ze to neni jednoduche...

0 0
možnosti

vodní želva

26. 3. 2010 23:46
Mám stejný problém.

Taky mi kdysi vadilo, že jsem příliš chytrý, no a pak jsem se snažil svůj mindrák odstranit a zapadl jsem do obrovského průměru, ve kterém se nacházím dodnes. Kdybych v tom průměru nebyl, tak bych rozhodně nepsal komentáře pod debilní články na blogu iDnes.

0 0
možnosti
M

machinist

27. 3. 2010 8:07
Re: Mám stejný problém.

:-)

0 0
možnosti
PD

DolevaP

26. 3. 2010 23:21
Mám

pro tebe dobrou zprávu, nejsi příliš chytrý, nejsi dokonce vůbec chytrý ...

0 0
možnosti
PV

Pravda vyděsí!

27. 3. 2010 12:09
Re: Mám

R^R^R^;-D

0 0
možnosti
R

rojack

26. 3. 2010 23:13
Myslíte Mikulo

že uděláte s logem NASA totéž terno, jak Pandurek s logem Diora?

0 0
možnosti
JH

bell

27. 3. 2010 7:58
Re: Myslíte Mikulo

docela vtipné;-D;-DR^;-D

0 0
možnosti
MK

Bob-an

26. 3. 2010 22:32
Svobodni

Nwm jestli zrovna sovodni jesou nejak extra volitelnou stranou..... jejich paranoia z EU je misty az komicka (par nejakych regulaci ma naprosto zanedbatelny vliv oproti prerozdelovani 50% HDP na narodni urovni)..... a rovnez pan Mach mi prijde v jakekoli verejne diskuzi dost neohrabany a spoustu veci neni schopny jednosduse prednest a vysvetlit (pravda z gauce to vypada mnohem jednoduseji a sam bych to pod tlakem rozhodne nezvladl lepe, ale politicky leader hold musi umet rychle a jasne formulovat myslenky a argumenty a to mu podle me dost chybi)..... jakkoli tedy muzou mit zajimavy program jejich volebni potencial je velmi maly

0 0
možnosti

haes

27. 3. 2010 12:32
Re: Svobodni

Promiňte, kdy jste naposledy viděl v nějaké veřejné diskusi Petra Macha? Pokud vím, tak Svobodní mají přístup do médií povětšinou zakázán. Dokonce iDnes na ně jaksi pozapomnělo, když vyjmenovávalo strany, které kandidují ve všech krajích. Svobodní se holt nehodí dnešnímu establišmentu.

0 0
možnosti
ZH

Zani

26. 3. 2010 21:25
To nejni řešení

Nahradit Tchoře Skunkem, je dostat se z bláta do louže.:-)

0 0
možnosti
RH

Kruton

26. 3. 2010 20:57
Volba

Já bych no nechal na voličích. Myslím, že jsou natolik chytří, že nevyhodí své právo volit volbou SSO, Suverenita apod. do koše. Protože normální člověk chce, aby ho v parlamentu někdo zastupoval.

0 0
možnosti
L

laduk

26. 3. 2010 19:58
...

Takový chvalozpěv o sobě bych čekal od čerstvého neorientovaného absolventa VŠ, pokud je to míněno v nadsázce, bylo by dobré aby v textu bylo něco chytrého.

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1322x
Zajímám se obecně o přírodní vědy, historii, ekonomii, sociologii a politologii.

Seznam rubrik