Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

SIDLSD

8. 8. 2009 10:16
E) nechápu

proč někteří lidé mohou volit Vás?

0 0
možnosti
DS

Streit

8. 8. 2009 10:01
Je to nepochopitelné - rozumem

Souhlasím:

http://streit.blog.idnes.cz/c/96104/Prezervativni-pravda-a-laska.html

PS Opravte si tu strašnou pravopisnou chybu. Kvůli ní jsem nemohl dát karmu.

0 0
možnosti
VM

VilemMikula

8. 8. 2009 17:47
Re: Je to nepochopitelné - rozumem

Oprava chyby.

Opravdu mne zajímá...

Jinou chybu jsem nenasel. Omlouvam se. Kazdy mame nadani na neco jineho a ja napriklad nemam nadani na gramatiku. Vilem Mikula

0 0
možnosti
JN

madqwert

8. 8. 2009 9:32
ja volim zasadne neparlamentni strany, nyni VECI VEREJNE

R^[>-];-D

0 0
možnosti
SR

Sam Raften

8. 8. 2009 9:12
asi od roku 2002 nevolím

parlamentní strany ale líp mi není

0 0
možnosti
AK

Alka.24

8. 8. 2009 9:07
Vy tady

píšete agitky pro Stranu Svobodných Občanů? Tak mi přesvědče že budete lepší...

0 0
možnosti
Y

yanna

8. 8. 2009 9:05
Můj názor

Souhlasím s Markim, že mnoho lidí nevolí ty, které chce, ale ty kteří se dostanou do parlamentu. Tady bych asi viděla prostor pro menší strany, aby upozorňovaly na to, že tenhle přístup nikam nevede, plus že hlas mimoparlamentní straně není tak úplně zahozený. Dál si myslím, že malé strany nejsou slyšet v médiích. Pokud by se jasně vyjadřovaly ke kauzám a navrhovaly jiná řešení problémů, mohly by si získat více příznivců. A poslední důvod je podle mě, že mezi malými stranami je až příliš velká nabídka. V evropských volbách měly malé strany značnou podporu, ale na jedno jídlo se sešlo moc jedlíků. Slučování mnoha stran do jednoho slepence nemá smysl, ale je třeba, aby se nějaká z menších stran utrhla od zbytku a začala se výrazně profilovat. Nemusíte se mnou souhlasit, ale takhle ty důvody vidím já.

0 0
možnosti

Marki123

8. 8. 2009 8:43
Chcete další důvody?

Co takhle lenost si zjistit o politických stranách víc, než uvidíte z  televize. Nebo prostě volíte menší zlo - když dáte hlas straně, která nemá příliš preferencí a nedostane se do parlamentu, tak jste svůj hlas de facto zahodil. Takže volíte tu velkou, a doufáte, že už si nakradli dost, tak by mohli začít něco dělat i pro vás.  Ale jinak s Vámi souhlasím. Máte pravdu - bohužel. Pak stačí jen staré tváře nově seskupit a bude se volit TOP 09 :-/

0 0
možnosti
S

sadlomaslo

8. 8. 2009 8:11
a proč volit ta vaší partu?

pane chytrej z nasa?8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1322x
Zajímám se obecně o přírodní vědy, historii, ekonomii, sociologii a politologii.

Seznam rubrik