Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TJ

bodlinka

24. 4. 2012 9:20
Cítím

ale to ze mě neudělá voliče čssd, nebo komunistů, ani člověka, co si půjde stoupnout k odborářům, těm starým kádrům a jejich křoví, co si udělalo výlet do prahy. Ne, přinejhorším to ze mě udělá emigranta.

0 0
možnosti
L

larsenw

24. 4. 2012 7:58
Pane autore,

považuju se za voliče pravice, a k současné vládě mám spoustu výhrad, a v mnoha věcech mě zklamala. To ovšem neznamená, že budu volit komunisty, nebo řvát s odboráři na náměstí. Zaujala mě ale jiná věc:

můžete mi říct, čím to je, že vám, levicovým voličům není vidět do obličeje? At je to  Kucharovic - poch, Steinbauer a vy?

2 0
možnosti
AN

TondaN

24. 4. 2012 7:49
zrovna tuhle

mi povídá jeden živnostník:ani se nedivím ,že v tomhle státě na nic není.já mám vyděláno pul milionu za rok a daň? no- daň 0,slovy nula.  a ze sociálních záloh deset tisíc zpět.:-/ jak se toto slučuje se zdravým rozumem?

1 0
možnosti
MP

Martin5.35

24. 4. 2012 8:32
Re: zrovna tuhle

A nahlásil jste ho na FÚ?

Nebo jste si to říkali v baru na ostrůvku v Karibiku?;-D

0 0
možnosti
PH

petrph

24. 4. 2012 7:21
ona se snad vláda nechová pravicově?

Moci zvyšovat svým zákazníkům ceny (tedy daně), a přitom jim poskytovat co nejmenší plnění, a zákazníci to musí akceptovat, protože si  ani nemohou (po 4 roky) zvolit jiného obchodníka, toť rajský sen a meta každého podnikatele.. :-)

1 0
možnosti
P9

pavel 99

24. 4. 2012 7:48
Re: ona se snad vláda nechová pravicově?

chování "monopolisty", které popisujete asi nebude totéž co "kapitalismus volné soutěže", což by mělo být "pravicové krédo", že?:-/

1 0
možnosti
B

bofums

24. 4. 2012 7:09
Ne, necítím se podveden!

Počítal jsem totiž s tím, že  proti ní a reformám vyrukují všechny " mocnosti starých dobrých

pořádků", abych se držel marxistické terminologie! Zloděj řve  z plných plic, div se neprotrhne

 "Chyťte zloděje". Vládu jsme si sami vybrali a pokud bude pokračovat v reformách, má právo

ny existenci!!

2 0
možnosti
A

Alfie

24. 4. 2012 5:50
Nemůžu se cítit podvedená, když jsem je nevolila.

Ale rozhodně jsem naštvaná, protože bezprostředně po volbách to vypadalo, že tahle země má slušnou naději se z toho ekonomického marastu vyhrabat bez větších šrámů. Ale místo toho.. no snad ani ten pán na P. by nenapáchal větší škodu.. a že s emi tohle říká hodně těžko! :-(

2 0
možnosti
VK

estrellia

24. 4. 2012 4:42
ano

Ano, cítím se nekonečně podvedená. Tato vláda slíbila šetřit a nezvyšovat daně. Šetří jen tam, kde to bolí lidi - důchody, péče o nemocné a ne tam kde by měla. Naopak nešetří u politiků - snížit počet ministerstev, zrušit nemohoucí senát, jezdít méně na služební cesty (= výlety). A to úplně nejhorší - svou neschopností a zkorumpovaností nechává peníze ladem - tu 12 miliard ve Švýcarsku, tu dotace mnoho miliard z EU. NEOMLUVÍ se za své chyby. (Ne)Zvyšování daní snad ani nebudu komentovat, tady slušná slova nestačí...

3 0
možnosti
C

Camino.

24. 4. 2012 5:18
Re: ano

A CO proti tomu delate?......Stezujete si na iDnes?8-o

0 0
možnosti
C

carolusI

24. 4. 2012 3:55
Voliči takzvané pravice

jsou dvojího druhu. Jedna skupina má za tohoto režimu výrazně vyšší příjmy než je průměr. Tam je situace jasná.

Druhá skupina jsou ti, které komunisti vážným způsobem poškodili a proto se děsí všeho co je označováno za levicové. Tato druhá skupina si odmítá připustit, že dnes nám vládne úplně stejná partička jako za komunistů jen rétoriku má jinou.  Podvedli nás v r. 48, 68 i 89 . Čim dřív si většina uvědomí, že hra na levici a pravici je jen divadýlko k zamaskování skutečnosti, tím lépe. Karel Kryl zpíval  ,, ti kteří kradli po léta dnes dvojnásobně kradou" . Jenže oni nekradou dvojnásobně, ale stonásobně. Jak dlouho to ještě můžeme vydržet je otázka.

0 0
možnosti
PV

pavsson

24. 4. 2012 0:04
Tak

Všechny tři strany měly v programu školné. Neboli cítím se podveden, že místo systémového školného má být kočkopes zápisné. Takže i já se zařadím do skupiny lidí S vládou nespokojen, ale z trochu jiného důvodu. Vláda zbytečně podléhá tlakům a dělá hloupé kompromisy.

0 0
možnosti
JV

tridva1

23. 4. 2012 23:55
vadí

samozřejmě že mi vadí když  "jakoby" pravičák dělá práci za komanče, a ti mu ještě nadávají, ale když si na pravici hrají bývalí soudruzi a na levici současní, tak řešení nevidím. Hlavně když jim ta banda nadávačů ty hry žere

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1322x
Zajímám se obecně o přírodní vědy, historii, ekonomii, sociologii a politologii.

Seznam rubrik